Zakaj Heiderju izrazi sožalja tudi iz Slovenije?

Razumem, da je politika ena velika hinavščina, vendar pa se mi zdi nepotrebno s strani slovenskih politikov, da izražajo sožalje ob njegovi nesreči. Sploh od nekoga (Pahor), ki trenutno ali zaenkrat še ni noben uradni politik, predstavnik nas, Slovencev, razen gor v EU. Če ne drugega, naj bodo tiho. Točno se ve kdo je bil, kaj je bil in kaj si je mislil o Sovencih in slovenskih politikih. Umrl je neposredno po tistem, ko je grozil in kritiziral Slovenijo in novo koalicijsko pogodbo. Naši pa v odgovor….v jok za njim, s solznimi očmi in hlapčevsko sklonjeni. Bljak. Upam, da je volilce Pahorja ali Pukšiča vsaj malo sram. Si zamislite kaj bi bil ta nacionalist, če bi živel med leti 41 in 45? Slovencev ne bi samo poniževal, jih zmerjal ali jim žugal, verjemte. Umrl je, ko je objestno divjal in to po naselju. Sovražil je priseljence, čeprav je bil sam priseljenec iz zgornje avstrije.(na koga to spominja?) Njegova starša, krojač in učiteljica sta bila zagrižena nacista in po vojni kaznovana za to. Poveličeval je hitlerjeve metode zaposlovanja, poveličeval je SS enote in opravičeval koncentracijska taborišča. Sovražil je Slovence, avtohtone prebivalce Koroške, čeprav ni nikoli prej tam živel, da bi mu lahko le ti kaj storili. Kratil jim je osnovne človeške pravice po mednarodnih pogodbah in po sodbah ustavnega sodišča Avstrije. Celo njegovo politično delovanje je temeljilo na zatiranju Slovencev, jasno in glasno in mednarodno odmevno. Celo EU je kaznovala Avstrijo za pol leta, zaradi njegovih izpadov. Nam slovencem je prepovedal dati knežji kamen na naš novi evropski denar. Lastnoročno je sam, in javno pred televizijo izkopal dvojezični napis Pliberk in ga v posmeh Avstriji, Slovencem in celemu svetu zabrisal stran. Na slovenskem vsak teden zaradi prometnih nesreč ugasne nekaj življenj. Ali jim politiki pošiljajo izraze sočutja??? In preberite si, kdo je po prepričanju starih zadrtih avstrijskih hajmatdinstovcev kriv za njegovo smrt…Slovenci..vindišarji..cigojnerji drugi dom

  • Share/Bookmark
Zapisano pod: miks | 11.10.2008 | 8 komentarjev »

Lahko pustite komentar, ali uporabite trackback z vaše strani.

8 komentarjev
Komentiraj.

  1. 11.10.2008 ob 22:21, Vanja pravi:

    Hotimir se strinjam s tvojo vsako besedo. vsaka čast za pokončno mnenje!

  2. 12.10.2008 ob 12:19, Janez pravi:

    Hm… no ja. Tudi komunisti so po vojni še naprej pobijali in še nedavno nazaj so. Pa smo, se opravičujem, ste jih ponovno izvolili.

  3. Hotimir 12.10.2008 ob 18:50, Hotimir pravi:

    Janez-slovencelj, izgleda tudi ti spadaš med tiste klečeplaznike, ki bodo jokali na Heiderjevem grobu. Med tiste, ki bodo zdej rekli..ja Kučan je kriv, da se je tip peljal 140 skoz naselje :) Zarad takih, kot si ti bi Slovenci izginili iz zgodovine par stoletij prej, ne pa da smo bili 2008 predsedujoči Evropi. In pejd no mal vprašat svojga vodjo, kaj in kako naj misliš…izgleda imaš zbrko v tistem rezervarju. Prvo, kaj te moti če napadam Pahorja??? Kar potolaži se, tudi tvoj Janezek je danes poslal globoko sožalje tja gor…herrenvolku Drugo, kaj mešaš tu zraven komuniste?? :) tipični nehrbteničar, najbrž maš res ta prav križ nad ritjo. Mal je pa razlike. Obsojam vsako ubijanje. Zame ni levih in desnih, so le pametni in glupi ter normalni in morilci. kam spadate se sami odločajte. Statistično in zgodovinsko so jih več in na grši način pobili med 2 vojno sile osi s svojimi kvislingi, kot zavezniki. (tvoji spadajo med prve..da ne pozabiš za koga navijaš) Razlika je v tem da so po vojni ubijali izdajalce, kvislinge in ne izvajali genocida kot nad koroškimi slovenci že vse od 1919 leta in namesto 100000 jih še 10000 ni več. Dej vzem računalo pa mal kroglice prestavljaj. In na koncu; tisti, ki STE jih izvolili so pobili zelo malo kvislingov, če pogledaš njihove rojstne datume. Kot ti, si tudi jaz dovoljujem prejudicirati in na pamet trditi, kdo je koga volil. STE sem napisal zato, ker so bili nasledniki komunistov izvoljeni ravno zato, ker ste bili nasledniki kvislingov na oblasti preveč nesposobni, požrešni in revanšistični in ste jim pomagali. Mene ni blo zraven. Kar jokaj Janezek za brambovci, kar jokaj , sej te v nebesa slišjo

  4. 12.10.2008 ob 18:59, Vanja pravi:

    angleži so povojne pobojke vleiko bolj elegantno izvedli. Poslali vse na strani nacistov po končani vojni v taborišča (in jah veliko je bilo zelo mladih ali zelo starih moških-tiste tazadnje rezerve, ki jih kje Hitler v zadnji trzljajih mobiliziral, in Angleškoti so jih ali vrnili razjarjenim partizanom ali pa so nih odpeljali v taborišča kjer so upsi umrli od podhranjenosti in raznih bolezni. Na prvi pogled zelo civilizirano,m ker jih niso pbili, so jih pa načrtno izstradali. Jaz osebno, bi raje izbrala takojšenj metek v čelo kot počasno smrt, seveda pa so te nianse povsem stvar okusa. Hotimir, se pod štirideset pa vseeno ignorirša moj komentar;-) nič ne de, starim stricem nič ne zamerim.

  5. 12.10.2008 ob 23:28, Zdenko pravi:

    Ob osamosvojitvi Slovenije je J.Heider bil med prvimi tujimi politiki (če me spomin ne vara, kar prvi), ki je Slovenijo obiskal, res pa ne v vlogi Koroškega deželnega glavarja, saj so ga ravno na dan naše osamosvojitve odstavili s te funkcije. Naj me kdo popravi če se motim, ampak zdi se mi, da je to bilo še preden nas je Vatikan utegnil priznati. Kar pa se njegovemu nasprotovanju uporabe knežjega kamna na slovenskem denarju tiče, pa je imel popolnoma prav. Knežji kamen je del zgodovine Koroške. Kako bi ga lahko kot simbol kar izročil sosednji državi? S tem da je vztrajal da kamen pripada Koroški je jasno dal vedeti, da spoštuje slovensko preteklost in slovenske korenine Koroške. Pa ne pozabite da je pred letom in pol J.Haider bil tudi v koroškem mestecu Millstatt na otvoritvi 15. slovenskih kulturnih tednov. Me res zanima kaj bi kot nasprotnik Slovencev naj tam počel? S plebiscitom je Koroška pripadla Avstriji in za to ni kriv J.Haider. Tisti ki si te stoletne rane še niste zalizali, pa se sedaj ko smo v EU lahko preselite v Avstrijo in tam skrbite za nataliteto Slovencev, pol bo pa možno zahtevati novi plebiscit.

  6. Pris 12.10.2008 ob 23:36, Pris pravi:

    Kdo pa je tale “Heider” iz naslova? :???:

  7. Rado 12.10.2008 ob 23:50, Rado pravi:

    Se strinjam s Hotimirjem. Repliciral pa bi Janezu, ki je trdil da so komunisti v Sloveniji še nedavno pobijali ljudi.

    1) Ta izjava o pobijanju ljudi ne drži najmanj od leta 1961, dalje ko so justificirali lopova Rihtariča. *** To je bil zadnji usmrčen človek v Sloveniji. 2) Komunističnih strank ni več od prvih večstrankarskih volitev leta 1990 dalje. So le stranke z različnimi idejami, ki jih svobodno podpira ustrezno število slovenskih državljanov.

    *** Rihtarič je pobival ljudi po Prekmurju in ropal.

  8. Hotimir 14.10.2008 ob 15:21, Hotimir pravi:

    Vanja…se ti opravičujem. Ko sem videl kdo mi je dal kompliment sem kar malo zamencal :) Potem pa sem prebral naslednjega in sem kar začel odgovarjati…pa se zgodi. Zdenko, ne trdim, da je Heider v osnovi slab človek. Sem ga že srečal ob neki priložnosti in je povsem simpatičen. Ampak on je tudi politik in njegova stališča do zgodovine in do slovencev so jasna in kruta. Če se tebi zdi v redu, nimam nič proti.

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !